کانون هواداری رئالی ها در کاتالونیا :" مورینیو نابودمان کرد !"

اگر یک کلمه بتواند حس بیشتر مادریدیسموهای کاتالان از حرفها و رفتار
های اخیر مورینیو را توصیف کند ، آن حس نا امیدی است . آمدن و حرفهایش در
فصل اولش تقریبا با مقبولیت همه مادریدیسموها همراه بود و در میان رئالی
های کاتالونیا تبدیل به یک قهرمان شد . ما او را تحسین می کردیم چرا که می
شد به واسطه حرفهایش از خودمان دفاع کنیم . او حرفهایی مثل کمک یوفا و
داوران به بارسا را مطرح کرد ، حرفی که کمتر کسی جرئت زدنش را داشت اما
حالا ...
مادریدیسموهای کاتالونیا کلا فقط با یک حالت می توانند زندگی
کنند : استقامت . یک میلیون رئالی در کاتالونیا کار سختی دارند تا در
سرزمین دشمن از باشگاه محبوبشان دفاع کنند . پس مورینیو باید کسی باشد که
در صحبت های عمومی از آنها دفاع می کند ، نه این که با لجاجت و خودسری از
شخص خودش دفاع کند و واکنش های عجیب و غریبی داشته باشد .
حالا همه چیز
تمام شده است . مورینیو می تواند از این که به هواداران ، بازیکنان ، مدیر
، هیئت مدیره ، رسانه ها و باشگاه تاخته به خود ببالد . او می گوید که
بارسا بهترین تیم 30 سال اخیر بوده است تا ما را ضعیف نشان دهد . این حرفش
مثل لگدمال کردن مادریدیسموهای کاتالان بود . هیچ کس بهتر از او نمی توانست
این گونه نابودمان کند . او میان ما مادریدیسموها جنگ ایجاد کرد . بین
آنهایی که هنوز از او دفاع می کنند و دسته دیگری که از دستش خسته شده اند .
حرفهایش باعث شد که ما رئالی ها به جای این که علیه کاتالان ها جنگ کنیم ،
با خودمان جنگ کنیم . او واقعا نا امیدمان کرد . خداحافظ آقای مورینیو !
خوزه میگل ویارویا - مدیر کانون هواداری رئال در کاتالونیا
با عرض سلام و خسته نباشی به تمام کسانی که در سایت هستن امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید. هر روز خبر های تازه تیم رئال را در اختیار شما قرا میدهیم. باز هم سر بزنید ممنون.راستی نظر یادتون نره.