رئال مادريد نوزدهمين كوپايش را نبرد و همه اتفاقاتي كه برنامه ريزي شده بود ، به هم ريخت . قرار بود كه جمعه شب ، اتوبوس قهرماني حامل بازيكنان ،‌در خيابان هاي شهر دور بزند اما حالا اين اتوبوس به پاركينگ برگشت خورده و بايدمنتظر روزهاي بهتر باشد
در اين اتوبوس اين پيغام ها قرار گرفته بود :"‌قهرمان ها ، كوپا دل ري 19 ، ممنون از مادريديستاها . "