برگشت خوردن اتوبوس قهرماني رئال به پاركينگ !!

رئال مادريد نوزدهمين كوپايش را نبرد و همه اتفاقاتي كه برنامه ريزي شده
بود ، به هم ريخت . قرار بود كه جمعه شب ، اتوبوس قهرماني حامل بازيكنان
،در خيابان هاي شهر دور بزند اما حالا اين اتوبوس به پاركينگ برگشت خورده و
بايدمنتظر روزهاي بهتر باشد .
در اين اتوبوس اين پيغام ها قرار گرفته بود :"قهرمان ها ، كوپا دل ري 19 ، ممنون از مادريديستاها . "
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 12:49 توسط MOSTAFA
|
با عرض سلام و خسته نباشی به تمام کسانی که در سایت هستن امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید. هر روز خبر های تازه تیم رئال را در اختیار شما قرا میدهیم. باز هم سر بزنید ممنون.راستی نظر یادتون نره.