ایسکو: برای بازیهای بزرگ فصل آمادهایم

ایسکو در گفتوگویی در خصوص شرایط فعلی خود و تیمش پیش از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در نیمهنهایی کوپادلری صحبت کرد و اظهار داشت: در بهترین شرایط خود در این فصل هستیم. از نوامبر تاکنون شکست نخوردهایم و خوشبینی زیادی بین بازیکنان وجود دارد. بازیهای بزرگ فصل در پیش هستند و ما برای رویارویی با آنها آماده هستیم.
وی ادامه داد: این مسابقه بسیار پایاپای و فوقالعاده خواهد بود. بازی بسیار سختی خواهیم داشت و میخواهیم راهی فینال کوپادلری شویم و به اتفاقات سال گذشته پشت کنیم. امیدواریم که دیدارهای نیمهنهایی مقابل اتلتیکو به سود ما به پایان برسد.
بازیکن جوان رئال مادرید خاطرنشان کرد: از اتفاقاتی که برایم میافتد، بسیار خوشحالم. درست است که کمتر بازی میکنم اما در رئال مادرید هستم تا به تیم کمک کنم. امیدواریم در این فصل موفقیتهای بسیاری کسب کنیم. تمام مربیانم به من گفتهاند که اگر مراقب خودم باشم و سطح بازیام پیشرفت کنم، مدتها بازی خواهم کرد. تا اینجا رسیدن کار آسانی نبود. امیدوارم لحظات بسیار خوبی را در دنیای فوتبال تجربه کنم.
با عرض سلام و خسته نباشی به تمام کسانی که در سایت هستن امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید. هر روز خبر های تازه تیم رئال را در اختیار شما قرا میدهیم. باز هم سر بزنید ممنون.راستی نظر یادتون نره.